Meerwaarde naar klant? (Team)Coaches en Trainers – Maatwerk!

Neem vrijblijvend contact op

stress verzuim

Persoonlijke Coaching: coaching on the job, coachen op Work/Life Balance en volgende uitdaging in je verdere professionele en persoonlijke ontwikkeling (vanuit urgentie of ambitie). Coachen vanuit kansen en mogelijkheden. Inzicht in jouw patronen bij stress en/of ambitie; feedback uit je nabije omgeving benutten. Inzicht in je persoonlijke stijl, valkuilen en allergie, gewenste ontwikkeling inzetten in je dagelijkse praktijk. Kenmerken van bevlogenheid en van burn-out. Coachen op vitaliteit, veerkracht en krachtbronnen. Coachen op preventie en re-integratie bij ziekteverzuim, burn-out. Hoe herken je op tijd de signalen bij (under)stress  en jouw automatische piloot bij stress of spanning en hoe deze patronen bij te sturen. Wat geeft en wat kost energie:Tips en tools in de dagelijkse praktijk. Positieve evaluaties van onze klanten, gemiddeld een negen, ING, Rode Kruis, Onderwijs, Top Drie Beste Werkgevers: ziekteverzuim van 7% naar 2%. Een effectief kortere doorlooptijd bij re-integratie.

Feedback over de coach: "Iemand die meekijkt en meeleeft vanaf de zijlijn. Iemand die het hele (ontwikkelings-)proces in de gaten houdt. Iemand die positief is en aanmoedigt en  respons geeft ook op momenten dat je het niet verwacht. Haar betrokkenheid en feedback ook in mails en tussentijds contact.".   Zie ook Loopbaanbegeleiding/coaching en/of coachen van "werk-naar-werk".

"Nobody can go back and start a new beginning,

but anyone can start today and make an new ending.". -  Maria Robinson

Inzicht in de drie kenmerken van bevlogenheid in jouw persoonlijk en werkleven. Vitaliteits- en energiethermometer en gewenste verandering. Wat vreet energie: onder andere conflicten op het werk, te hoge werklast, emotioneel zware gebeurtenissen, onduidelijke rol, te weinig feedback, weinig invloed op werkzaamheden, weinig inspraak in beslissingen, overbelasting door mantelzorg, verlies of scheiding in je nabije omgeving, ernstige (onduidelijke) ziekte, depressies.Wat geeft energie: onder andere steun van collega's, steun van leidinggevenden, duidelijkheid over rol, waardering krijgen en geven, vrijheid om zelf werk in te delen, afwisseling, inspraak, vertrouwen in de leiding, de kans om te leren en door te groeieen. Hoe kan je op een gezonde bij jou passende manier opladen? Wat geeft jou echt energie? Voor wat kom jij 's ochtends graag je bed uit? Aandacht voor jouw energiebalans, voeding, werk, privé, vrije tijd en zelfzorg, nachtrust en ontspanning, beweging etc. Jouw praktijkvragen en voorbeelden zijn leidend in de sessies, naast je ervaringen met oefeningen en opdrachten. We coachen je dusdanig dat je zelf the lead hebt op dit traject, en ondersteunen je middels diverse bij jou passende opdrachten en methoden je Work/Life Balance te bewaken vanuit eigen regie en eigenaarschap. Aandacht voor de vier pijlers van werkgeluk, zingeving/hoger doel, betrokkenheid, veerkracht en zelfcompassie/vriendelijkheid (PERK-model). PERK: Purpose, engagement and intrinsic motivation, resilience, kindness/compassion and autonomy, Daar waar nodig benutten we jouw netwerk om gewenste veranderingen en gedrag te verankeren en te ondersteunen. Eventuele tegenslagen, belemmeringen of blokkades te leren omarmen vanuit een lerende mindset, wat is jouw volgende uitdaging of hoe heb je te leren van crises en uitdaging in je leven, in je omgeving? Aandacht voor belangrijke mijlpalen in je levensloop en leerthema's in jouw levens-, leer- en werkbiografie. Leren van en oogsten van (kleine) successen. Te coachen op ambities, dromen en volgende uitdaging. Jezelf te trainen in de zeven pijlers van zelfvertrouwen, zodat je deze tools op jezelf en in je omgeving leert in te zetten. Om vanuit rust, verstilling en reflectie te doen waar je goed in bent, wat jou energie en zingeving biedt. Als voor jou prettig is er na een eerste intakegesprek de mogelijkheid met betrokkenen in de organisatie feedback en ontwikkelingen af te stemmen, de onderlinge communicatie te optimaliseren, binnen de gedragscodes van vertrouwelijkheid van de coach De coaching wordt ingezet op de gewenste verandering, doelen en gedrag. Indien gewenst: bij start en tussentijdse afstemming met betrokkenen in je organisatie of team. Zie ook Loopbaancoaching/begeleiding en coachen "van werk-naar-werk" van Coaching in Organisaties. 

Wij benutten passende tools vanuit Transactionele Analyse, Focussen bij stress/spanning, Compassie en Mindfulnesstraining, diverse associatieve kaarten, systemisch luisteren, tafelopstellingen, RET (cognitieve gedragstraining), Voice Dialogue (diverse stemmen in jezelf, zoals de innerlijke criticus of perfectionist herkennen en weten bij te sturen). Omdenken: coachen vanuit mogelijkheden en kansen. Wij coachen van negative talk bij spanning en stress naar positive talk, dat wat jou energie geeft. Wij coachen je op je ambities, dromen en krachtbronnen. Indien gewenst benutten wij ook feedback vanuit je omgeving. Aandacht voor fasering in veranderingsprocessen. Je zelf te trainen in een lerende compassievolle mindset, fouten mogen, leren van fouten en successen. Je eigen signalen en patronen op tijd signaleren, inzicht in je energiecurve: ontspanning regelen, grenzen te stellen en hulp te vragen en te ontvangen. Iedere klant benoemt in de eerste afspraak gewenste verandering en ontvangt een eigen plan van aanpak (indien gewenst in overleg met betrokken partijen). Wij werken vanuit de gedragscodes van de coach, vertrouwen en veiligheid en eigen regie bij de klant. De coach is een gids, die je tijdelijk vergezeld op in deze loopbaan- en levensfase.  

Zie ook onze Masterclass Persoonsgerichte Coaching bij stress/werkdruk voor coaches en leidinggevenden in het onderwijs. U kunt via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onze flyer Vitaliteitsprogramma en duurzame inzetbaarheid - Coaching on the job opvragen.

Onze coaches en trainers worden ingezet op vitaliteit en duurzame inzetbaarheid, op preventie ziekteverzuim en burn-out en bij re-integratie. Dit onder andere bij ISOB, Fedra, Rode Kruis (hoofdkantoor en landelijk), De Kolom Amsterdam, ROC TOP, Hogeschool Rotterdam, UVA/VU, Stichting Talent, Regionale Politie Amsterdam - Amstelland, St. Jozefoord, en via Aon Hewitt Corporate Wellness bij diverse (MKB)bedrijven en non-profit organisaties in geheel Nederland. Wij verzorgen ook In Company Masterclasses, afgestemd op gewenste resultaten bij de organisatie, de teams.

 

Feedback klanten

    • “Tijdens de coaching geleerd om teveel stress te vermijden: plannen, strategisch werken, kwetsbaarheid tonen, zorgen voor ontspanning, hulp vragen, denken in oplossingen in plaats van problemen, tijd nemen.”.
    • "Ik heb meer inzicht gekregen in stressfactoren, wat levert te veel spanning op en waar voel ik me nog comfortabel bij (of eventueel als gezonde spanning). Ik heb geleerd hoe ik door zelf anders om te gaan met situaties en door er anders over te gaan denken, zelf ook invloed kan uitoefenen op de ervaring van stress. Een belangrijke factor hierbij was dat ik vrijwel altijd de lat te hoog leg voor mezelf, perfectionistisch ben en niet wil falen. Door de gedachten die hiermee gepaard gaan ..." 
    • “Meer duidelijkheid over mijn mogelijkheden en wensen wat betreft carrière ontwikkeling, ik ben echt even stil gaan staan bij wat ik echt belangrijk vind en waar ik me goed bij voel.”
    • “Een moment van rust en zelfreflectie over onzekerheid en functioneren in een nieuwe baan in een onrustige periode in mijn leven. En een mogelijkheid om me eerlijk te kunnen uitspreken over mijn werk in relatie tot mijn persoonlijke leven en gezondheid. Iemand die met mij meekijkt over hoe ik het (ook) kan zien, kan aanpakken.”
    • “Astrid heeft me laten zien dat datgene wat ik tot nu toe gepresteerd heb iets is om trots op te zijn. Ze heeft me geholpen lastige gesprekken voor te bereiden en te analyseren wat ik uit die gesprekken wil halen. Ik weet ook waar ik nog aan moet werken.”
    • “Ik heb meer vertrouwen in mijn eigen kracht en functioneren. Niet teveel bezig met wat collega’s denken of vinden, maar geloof in mezelf en doen wat ik graag wil doen of zeggen.”
    • “Astrid Anna geeft je een gevoel van vertrouwen en de ruimte om je open te stellen en te reflecteren. Ze houdt je een spiegel voor en doet dat met leuke opdrachtjes, vragen en kaarten.”
    • “Ik ben heel blij met Astrid als coach. Heb echt heel veel aan haar gehad. Door haar steun voelde het ineens of ik er niet meer alleen voor stond.”

Intakegesprek

Na een intakegesprek met de klant volgt een specifiek plan van aanpak (en indien nodig in samenspraak met betrokken partijen, zoals de bedrijfsarts, de casemanager, de leidinggevende). In overleg met de contactpersoon van de organisatie en daar waar nodig afgestemd op het advies van de bedrijfsarts, wordt het aantal sessies en plan van aanpak vastgelegd in een contract. Met de klant coachen we vanuit een psychologisch contract, commitment en zelfsturing van de klant in dit coachingstraject. Na het intakegesprek worden de aandachtspunten voor de klant en de gewenste resultaten vastgelegd in het psychologisch contract (vertrouwelijk, zie gedragcode coach). De klant werkt gedurende het coachingstraject aan gewenste verandering, doelen en gedrag middels (eigen) huiswerkopdrachten en oefeningen afgestemd op de klant. 

Werkwijze

surfer coach

      • Intake met klant en indien gewenst met opdrachtgever
      • Plan van Aanpak; tussentijdse en eindevaluatie
      • Logboek en oefeningen voor de klant
      • Eventueel aantal follow-up sessies om de bereikte resultaten klant te borgen. 

 

aakuin nobco emcc2

 

Evaluaties klanten over coaching - Wat levert het op?

Kun je een omschrijving geven wat de coaching je heeft opgeleverd?

Klant 1: Meer duidelijkheid over mijn mogelijkheden en wensen wat betreft carriereontwikkeling, ik ben echt even stil gaan staan bij wat ik echt belangrijk vind en waar ik me goed bij voel. 

Klant 2: Het heeft me geholpen om weer goed naar mijn gevoel te luisteren. En om weer goed na te denken over wat echt goed voor me is.

Klant 3: Een moment van rust en zelfreflectie over onzekerheid en functioneren in een nieuwe baan in een onrustige periode in mijn leven. En een mogelijkheid om me eerlijk te kunnen uitspreken over mijn werk in relatie tot mijn persoonlijke leven en gezondheid. Iemand die met mij meekijkt over hoe ik het (ook) kan zien, kan aanpakken.

Klant 4: Meer inzicht in de keuzes die ik maak, meer nadenken over de afwegingen die daarbij een rol spelen. Ook meer inzicht in mezelf, waarbij het prettig was dat niet alleen de werksituatie werd besproken, maar ook mijn privéleven. Die hebben toch invloed op elkaar. Goed om zaken in een bepaald perspectief te zetten.

Klant 5: -       Overzicht  -       Rust  -       Inzicht in werkwijze

Klant 6: Astrid heeft me geholpen om van een afstand naar mijn team te kijken en beter aan te sluiten bij de individuele behoeften van de medewerkers. Ze heeft me ook laten zien dat datgene wat ik tot nu toe gepresteerd heb iets is om trots op te zijn. Ze heeft me geholpen lastige gesprekken voor te bereiden en te analyseren wat ik uit die gesprekken wil halen. Ik weet ook waar ik nog aan moet werken.

Klant 7: Beter balans in werk en privé. Ook het maken van de juiste keuzes op basis van eigen competenties en wensen en mogelijkheden

Hoe werkt de coaching door in je dagelijks leven:

Klant 1: Meer vertrouwen in mijn eigen kracht en functioneren. Niet teveel bezig met wat collega’s denken of vinden, maar geloof in mezelf en doen wat ik graag wil doen of zeggen.

Klant 2: Het heeft voor weer voor wat lucht en beweging gezorgd. Ik kijk weer wat bewuster naar wat ik doe en waarom ik dat doe. Dat heeft mij weer wat meer rust en meer energie gegeven. Hoewel ik toch ook merk dat ik daar nog steeds heel voorzichtig mee moet zijn.

Klant 3: Op het moment dat ik Astrid Anna benaderde had ik totaal geen overzicht meer van de vele werkzaamheden die er lagen te wachten. Ik kreeg last van paniek gevoelens en sliep slecht.

Nu gaat het een stuk beter. Ik ben er nog niet, maar heb zeker het gevoel weer overzicht te hebben en heb bijna geen last meer van paniek vanwege de vele klussen die liggen te wachten. Moet nog wel werken aan mijn manier van werken door een goede planning te maken en deze ook te volgen.

Klant 4: Ik ben heel tevreden over het coachingstraject. Ik heb ook veel steun ervaren voor mijn aanpak en heb ook een beter beeld van waar ik vandaan kom en waar ik naar toe wil met mijn team en de afdeling.

In je eigen bewoordingen hoe tevreden je bent over je coaching traject?

Klant 1: Erg tevreden. Ik begon zonder verwachtingen, maar heb er echt wat uitgehaald in die drie sessies. Astrid Anna geeft je een gevoel van vertrouwen en de ruimte om je open te stellen en te reflecteren. Ze houdt je een spiegel voor en doet dat met leuke opdrachtjes, vragen en kaarten. Deze manier spreekt me aan.    

Klant 2: Ik vond het fijn. Ook om vooraf ‘gedwongen’ te worden om terug en vooruit te kijken. Actief met mijn eigen gevoel en ontwikkeling bezig te zijn. Zeer tevreden ben ik dus.

Klant 3: Ik was heel erg tevreden. Ik vond het prettig om met Astrid Anna te praten, er was een klik. En ik vind het bijzonder dat onze organisatie haar personeel deze coaching aanbiedt.

Klant 4: Over het coachingstraject ben ik heel tevreden. Astrid Anna nam de tijd, stelde je op je gemak en had ook het gevoel dat je alles aan de orde kon brengen. Door het stellen van bepaalde vragen en/of oefeningen krijg je meer inzicht.

Klant 5: Ik ben heel blij met Astrid als coach. Heb echt heel veel aan haar gehad. Door haar steun voelde het ineens of ik er niet meer alleen voor stond.

Zou je deze coach bij andere collega’s aanbevelen?

Klant 1: Ja. Ik vind Astrid Anna erg professioneel, open, hartelijk, ze luistert goed en stelt ook vragen die je aanzetten tot dieper denken. Daarnaast is haar praktijkruimte fijn en is haar agenda flexibel.

Klant 2: Ja zeker!  Deze coach zou ik zeker bij collega’s aanbevelen, aangezien ik tevreden ben over het traject!

Klant 3: Ik zou deze coach zeker aanbevelen. Ik heb heel erg bewust gekozen voor Astrid Anna Kuin naar aanleiding van haar profiel of deze bij mij zou kunnen passen, om mij te kunnen coachen op basis van kennis kunde en vaardigheden.

surfer coach

 

Maatwerk programma: U kunt deze coaching ook als Intensive (als training) inzetten: u neemt dan een aantal aaneengesloten dagen coaching (training) en verblijft hier in de buurt in een van de accomodaties. U boekt per dag een of twee verschillende sessie, afwisselend aan zee en in de praktijkruimte Mient Castricum. De praktijk leert dat u met het creëren van uw eigen ruimte en tijd, steviger in uw schoenen staat (focus; keuzes vanuit uw eigen kompas en gewenste koers/snelheid). Indien gewenst benutten wij tools uit de Masterclass Systemisch Coachen, Transactionele analyse en Focussen bij stress en/of de Compassie en Mindfulnesstraining om structureel ontspanning, rust en ademruimte in te bouwen

Achtergronden coaching

Gedurende de coaching maken wij gebruik van het ervarend leren: leren door te doen. Je gaat na en parallel aan de coachingsbijeenkomsten aan de slag met oefeningen en ervaringen in je (werk) omgeving. We staan stil bij je persoonlijke voorkeursstijlen qua leren en nodigen je uit te oefenen met andere leerstijlen (Tips). We benutten RET, Rationeel Effectiviteits Training van Ellis en maken gebruik van ontspanningsoefeningen vanuit de Mindfulnesstraining. Deze werden voorheen ook in de trainingen van Timemanagement en zelfmanagement gebruikt: op effectieve wijze rekening houden met de eigen energiecurve. Overige methoden zijn bruikbaar als je wat verder wilt gaan op een voor jou relevante leervraag. Je kiest hierin zelf. De coach volgt je, geeft feedback en reikt je verschillende methoden aan. We onderzoeken gezamenlijk welke methode voor jou het meest passend is op dit moment.

Tijdens de coaching werken we aan bewust worden en zijn van je eigen gedachten en je eigen patronen in interactie. We onderzoeken gezamenlijk hoe je minder vanuit je automatische piloot en met meer eigen regie en keuzevrijheid oplossingen in kunt zetten om op een gezondere wijze met stressvolle situaties om te gaan.

Vanuit vitaliteitsmanagement werken wij op basis van de klantvraag samen met een netwerk aan deskundigen en verschillende disciplines, onder andere vanuit haptotherapie, Mindfulness, Yoga en Tai Chi, hartcoherentie.

Thema’s, leervragen, gewenste ontwikkeling

Welke thema’s zijn voor jou actueel in je huidige persoonlijke ontwikkeling? In ons intakegesprek besteden we aandacht aan jouw leervragen en aandachtspunten. Wat wil je graag bereiken met coaching voor jezelf? Wat is voor jou belangrijk om aandacht te geven? Hoe formuleren wij de gewenste resultaten voor zover je deze bij aanvang van de coaching kunt benoemen? De ervaring leert dat deze bij de tussentijdse evaluatie heel helder worden en duidelijk gespecificeerd gaan worden. Onderstaande lijst kunnen we hanteren als stappenplan. We nemen hier alleen uit mee wat voor jou en vanuit je (werk)omgeving relevant is in je leerproces en gewenste persoonlijke en professionele ontwikkeling is. Jouw aandachtspunten voor persoonlijke coaching worden vervolgens opgenomen in het plan van aanpak en stappenplan voor persoonlijke coaching:

  • Hoe draag je zorg voor de verschillende fasen in je levens- en werkbiografie? 
  • Welke klantrelaties/contacten gaan jou goed af, welke klantrelaties zijn lastig voor je?
  • Hoe zet je die knop om?  Hoe ga jij om met die enorme werkdruk? Inzicht verwerven in je eigen prestatiegericht gedrag; hoe leer je te schakelen (‘knop om te zetten’) 
  • Hoe ga jij om met stress  en crisis? 
  • Energiehuishouding: kan je nog genieten? Hoe zorg jij voor een balans ...
  • Stress en spanning. Hoe zorg je voor begrenzing? Benutten van ontspanningsoefeningen. De een minuut ontspanningsoefening.
  • Timemanagement: hoe bouw jij je herstel- en pauzemomenten in?
  • Zorg op het lichaam: Voeding? Slaappatronen? Piekeren? Hoe draag je zorg voor rust en regelmaat? Tips, Hand-out.
  • Gebruik maken van positief en om-denken.Positief en toekomstgericht denken en gedrag kun je bereiken door de oefeningen vanuit Rationeel Emotieve Training toe te passen in je dagelijkse praktijk. 
  • Persoonlijke stijl: je enneatype(n): de gezonde en ongezonde versie. De eigen persoonlijke stijl en keerzijde daarvan: je ontwikkelingslijn oppakken. .
  • De perfectionist in jezelf: herkenbaar? Voor de mensen met een of meerdere van de volgende eigenschappen en gewoontes is er een extra risico bij stress: perfectionistisch, plichtsgetrouw, hard werkend, toegewijd en idealistisch, ambitieus, de behoefte zich te bewijzen, doelgericht, moeilijk nee kunnen zeggen, moeite hebben met grenzen stellen, meer doen dan ze kunnen, meer doen dan ze moeten, niet kunnen delegeren, zichzelf opofferen. Hoe hoger de eisen aan jezelf, hoe meer stress. Volg je denken met RET, zie Hand-out RET. 
  • Als je gestrest bent maak je vaak standaard denkfouten. Wat zijn jouw standaard denkfouten en irrationele opvattingen en hoe kan je middels een helpende gedachte de uitdaging met jezelf aan gaan? Hand-out irrationele opvattingen Ellis. En hoe kan je leren opmerkzaam te worden van deze gedachten in de (nabije) toekomst middels ademhalingsoefeningen uit de Mindfulness.
  • Het kernkwadrant en valkuilen bij stress en spanning. In conflict met je omgeving of jezelf onder stress of spanning? Duik je in je valkuil? Omdat je dit zelf ziet en voelt of omdat je het uit je omgeving als feedback ontvangt? Als je van lastige mensen wilt leren, is het aan te raden eens goed in de spiegel te kijken. Wat ben je zelf voor een mens? Wat zijn jouw lastige kanten? Wat zijn jouw kwaliteiten? Waar en op wie ligt je allergie? 
  • Work-life balance: hoe draag je zorg voor een gezonde relatie en een relatie met passie en groei met je partner? Hoe draag je zorg voor de warmte van vriendschap? Investeer je ook in relaties en activiteiten buiten je werk om? Waar ligt jouw passie buiten je werk? Ben je je bewust van je talenten en hoe benut je al je talenten?
  • De werkvloer, het team en de onderlinge communicatie.
  • Hoe regel jij je interactie met je manager, je klanten en je collega’s? Ben je leidend, volgend, samenwerkend of juist soms competitief of mogelijk tegenwerkend in plaats van samenwerkend? Aandacht voor de Roos van Leary, Hand-out met vragenlijst en tips.
  • Timemanagement en zelfmanagement: hoe draag je zorg voor een goed agendabeheer en dag en weekindeling? Startdag en einde dag; dag en weekindeling; startdag en einde dag. Zie: lees verder

 

Partners van Coaching in Organisaties

De partners van het bureau hebben een gedegen opleiding als coach/counselor en ervaring op de werkvloer als leidinggevende en professional in de profit en non-profit sector.

Coaching in Organisaties is opgericht in 1988 door mw. drs. Astrid Anna Kuin, senior (team)coach en trainer. De diensten zijn persoonlijke coaching, teamcoaching en de Leergang Coaching, Coachend en Persoonlijk Leiderschap. Het bureau is hiermee in 2012 en 2017 gecertificeerd met het EQA (European Quality Award) door NOBCO/EMCC. Alle partners van het bureau werken vanuit de ethische gedragscodes van de coach.

Drs. Astrid Anna Kuin, bedrijfskundige (sociale psychologie en organisatieontwikkeling), is in 1988 gestart met het bureau Coaching in Organisaties, o.a. met loopbaan en re-integratie coaching, persoonlijke coaching en leiderschapstrainingen. Daarvoor is zij werkzaam geweest bij het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Arbeidsvoorziening, en op de afdeling Personeel en Organisatie van Geveke Werktuigbouw B.V. Vervolgens was zij actief als interim-manager met o.a. ziekteverzuim en het herstel werkklimaat en onderlinge samenwerking op de agenda. Zij heeft met het bureau Coaching in Organisaties een breed netwerk aan klanten in de profit en non-profit organisaties. Kenmerkend voor haar werkwijze is dat zij resultaatgericht werkt en met haar ruim twintig jaar ervaring over een breed palet aan werkmethoden beschikt. Zij heeft zich bijgeschoold in de psychologie, psychotherapie en counseling en als supervisor en coach. Certificaten zijn behaald in systeemtheorie en opstellingen, Transactionele Analyse, RET, Enneagram, Mindfulness, Counseling, Focussen en Voice Dialogue, workshops authentiek leiderschap.

 

 

 

 

Visie en Werkwijze

Intake

  • Achtergrond/aanleiding van uw vraag
  • Invloed vanuit de omgeving
  • Organisatiecultuur en communicatie
  • Stijlen van leidinggeven; samenwerking
  • Gewenste veranderingen/resultaten

Maatwerk

  • Oplossingsgericht trainen/coachen vanuit successen en mogelijkheden
  • Klantgericht en persoonlijk ondernemerschap
  • Nieuwe vaardigheden en gedrag
  • Praktijk en doelgericht

Investeren in professioneel kapitaal

  • Open communicatie, positieve focus en professionele feedback
  • Verbindend leiderschap
  • Zelfsturende professionals en teams
  • Van controle naar vertrouwen

Waarom ons?

  • Allround coaches en trainers;
  • Ruim 25 jaar ervaring;
  • Praktisch en doelgericht;
  • Coaching van professionals en managers uit profit en non-profit organisaties.
Copyright © 2000 - 2019 Coaching in Organisaties | Webdesign by Webdelta.