Meerwaarde naar klant? (Team)Coaches en Trainers – Maatwerk!

Neem vrijblijvend contact op

  • Maatregelen CORONA - 1.5 M Training/Coaching

    ImageAnderhalve meter social distance tijdens onze training en oaching! In samenspraak met de klant fysiek en/of online coaching en training. Contact ons met al uw vragen via Astrid Anna Kuin, senior (team)coach/trainer via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of via 0646065362. Naast onze team coaching/ training, bieden wij de afgelopen 7 jaar veel maatwerkprogramma's aan, een combinatie van training en coaching onder de noemer Masterclass Intensive of Leergang Intensive. Bij deze specifieke training, zie ons aanbod op de website, ontvangt de klant een-op-een training en coaching. Klanten waarderen deze dienstverlening met een 9. Theorie en tools worden afgestemd op praktijk klant(organisatie) en gewenste veranderingen, doelen en gedrag. Deze maanden worden trainingen en coaching ook online aangeboden via Zoom. Feedback van een van onze klanten die een Maatwerk Programma, een combi van Training & Coaching een-op-een, volgt: " Ik had met gemengde gevoelens naar deze online training uitgekeken. Want geen ervaring hebbende met "digitaal opleiding volgen" maakte me onzeker. Vroeg me af of datgene dat zich op relatie niveau afspeelt, tot zijn recht zal komen. Echter, al snel werd ik enthousiast. Tijdens de online training voel ik de nabijheid van Astrid Anna toch heel goed. Zij weet haar methodiek en tools goed af te stemmen".

    Ontwikkelingen CORONA-virus en maatregelen: bij Coachng in Organisaties hebben wij de nodige aanpassingen gedaan en voorzorgsmaatregelen CORONA-virus getroffen om training en coaching aan te kunnen blijven bieden in deze bizarre tijden. Wij dragen graag ons steentje bij om ervoor te zorgen dat er gekwalificeerde diensten, training en coaching, aangeboden blijven worden. Wij hebben hiertoe de volgende maatregelen getroffen: 1. Het maximum aantal deelnemers is teruggebracht. 2. Wij maken gebruik van ruime praktijklokalen waar 1.5 tot 2 meter afstand tot elkaar gemakkelijk haalbaar is. 3. Al onze trainers/coaches zonder verschijnselen (zie richtlijnen RIVM) mogen training en coaching geven. Hebben zij of mensen uit hun directe omgeving wel verschijnselen, dan blijven ze thuis. Heeft de klant voor coaching de voorkeur aan (video) bellen dan is dit mogelijk en wordt dit georganiseerd. 4. Bij training (en coaching) zullen geen handen worden geschut. 5. Er zijn ruime faciliteiten aanwezig om regelmatig uw handen te wassen. 6. Heeft u als cursist geen ziekteverschijnselen, dan bent u bij Coaching in Organisaties van harte welkom om uw ingeplande training (coaching) te volgen. Uiteraard is het ook mogelijk onze afspraken op afstand (online, telefonisch, video bellen) te organiseren. Is er bij u als deelnemer aan een training of (team)coaching sprake van klachten zoals keel- en/of neusverkoudheid, hoesten, kortademigheid en/of koorts, dan willen wij u vragen uw fysieke afspraak met onze trainers/teamcoaches te verzetten naar een online afspraak. Mocht u (terug)komen van een regio met code oranje of rood en in (verplichte) quarantaine zijn,  dan kan de training/coaching online gevolgd worden. Worden er trainingsdagen of afspraken coaching geannuleerd dan verwijzen wij naar de annuleringsvoorwaarden in het contract. 

    (Team)Coaches/Trainers: Coaching in Organisaties heeft  met haar partners ruim dertig jaar ervaring met (team)coachen en trainen van professionals, teams en leidinggevenden van non-profit en profit organisaties. Afgelopen 10 jaar zijn wij actief in diverse onderwijsinstellingen. Ons bureau bestaat uit een team van (team)coaches, trainers en (HR) professionals, agile coaches en scrum masters.Met onze trainingen communicatieve en coachingsvaardigheden (internationaal geaccrediteerd met het European Quality Award NOBCO/EMCC), coachend leiderschap en persoonlijk leiderschap, vitaliteit en work/life balance ondersteunen onze partners de klant om tot optimale resultaten te komen. Effectieve teams, resultaten en vertrouwen. Een leer- en verbetercultuur waar successen en "fouten" gedeeld worden en met elkaar van te leren. Elkaar te coachen in een leerklimaat van vertrouwen en  gelijkwaardigheid, respect en transparantie, eigenaarschap en verantwoordelijkheid. Hoe ieder van betekenis en meerwaarde kan zijn naar de klanten/doelgroepen. Wij trainen en coachen teams, professionals en leidinggevenden op persoonlijke en proactief leiderschap, En coachingsvaardigheden in te zetten op onderlinge samenwerking en communicatie vanuit een lerende mindset met waarderende professioneel constructieve feedback (lerende teams). Diverse In Company Maatwerk Trainingen mogelijk. Eerste intake zonder kosten bij de klant.  

  • Klanten - Aandacht, dialoog - Nieuwe sociale normaal

    klantenOnze klanten zijn teams, professionals en leidinggevenden vanuit profit en  non-profit organisaties. Zie onze evaluaties door klanten. Ingezet bij diverse onderwijsinstellingen, in de zorg Top Drie Beste Werkgevers, gecertificeerd als teamcoach Buurtzorg, De Baak, Rode Kruis Hoofdkantoor en landelijk, Politie Amsterdam/ Amstelland, ING, Aon Hewitt, Aegon, Rabobank, Koninklijk Instituut van de Tropen -KIT, Ministerie OCW, DUO, Ministerie EZ Klimaat, Koninklijke Marine, Ministerie van Defensie, Ministerie Buitenlandse Zaken Klimaat, Gemeente Amsterdam, UVA/VU, MKB, en diverse zorg- en onderwijsinstellingen, IBSW (Schouten en Nelissen).. Coachen en trainen actuele ontwikkelingen Corona vanuit verbinding, met aandacht op zelfzorg, balans en eigen regie. Zie Aandacht - Coach en Team Journey  te faciliteren vanuit dialoog in het nieuwe sociale normaal. 

  • Evaluaties door klanten

    coaching van de coach

    I’ve completed my coaching with Astrid Anna Kuin. I believe that the sessions were very productive and have definitely helped me move forward in managing my work.  Astrid was very helpful and focused on helping me achieve my objectives. We steered a simple course which always kept my objectives in sight and which I found helpful, as I can easily be distracted....

  • Locaties

    Locaties voor coachingDe trainingen en opleidingen worden grotendeels In Company verzorgd en de locatie wordt in overleg met de klant gekozen. Trainingen en opleidingen met een Open Inschrijving (deelnemers uit verschillende organisaties) worden in Amsterdam, Den Haag of Castricum aan zee gegeven. Ons werkgebied is geheel Nederland en Barcelona.

  • Contact

    contact opnemen met Coaching in OrganisatiesBent u op zoek naar coaching of training? Iedere klant, individueel, team of organisatie, vraagt om een maatwerk pakket, waarbij de tools afgestemd worden op uw praktijk en gewenste veranderingen, doelen en gedrag. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op, u ontvangt vervolgens een maatwerk aanbod afgestemd op actuele ontwikkelingen en gewenste resultaten. Coaching in Organisaties heeft met de Leergang Coaching, Coachend Leiderschap het certificaat European Quality Award NOBCO/EMCC. Is ingezet bij Top Drie Beste Werkgevers via Europees Fonds (ESF). Onze senior (team)coaches/trainers werken landelijk (zie klanten en evaluaties door klanten). Zij hebben voorheen ervaring als (HR) (interim) manager  en professional in profit en non-profit organisaties.

  • Certificaten en specialisaties

    nobcoVanaf 1995 leiden wij coaches op en is met het trainingsprogramma van de Leergang  Coaching en Coachend Leiderschap met het European Quality Award gecertificeerd door de NOBCO/EMCC (European Mentoring  & Coaching Council). Wij zijn met diverse Masterclasses gecertificeerd om via onze beroepsvereniging NOBCO/EMCC PE-punten toe te kennen.

  • Klachtenprocedure - Professionele gedragscodes - Privacy AVG

    gedragscodeDe trainers, adviseurs en coaches kunt u aanspreken op de gedragscodes van (team)coaches, trainers en HR-professionals van de beroepsverenigingen waar wij bij aangesloten zijn, nml. NVP, Solutions Focused Community Amsterdam (RINO),  NOBTRA, NOBCO/EMCC  en op de naleving van de Wetgeving Privacy AVG. Voor meer informatie kunt u hier verder lezen.

     

  • Visie en Werkwijze

    werkwijze coachenBij coachen en trainen gaat het om in samenspraak met de klant(organisatie) de managers en professionals en medewerkers te coachen om betere resultaten te behalen, beter te leren en zich professioneel steeds meer te ontwikkelen vanuit zelflerend en zelfoplossend als ook het zelfaccepterend vermogen. 

  • Over Coaching in Organisaties

    Astrid Anna Kuin - Managing DirectorCoaching in Organisaties heeft 30 jaar ervaring in samenwerkingsprojecten, organisatieontwikkeling naar zelfsturende en zelforganiserende teams en professionals. Agile organiseren en Agile Coaching ondersteunen wij met teamcoaching en training. Met de trainingen leiderschap en coachend leiderschap ondersteunt managers en professionals in het focussen op resultaten, kwaliteit, meerwaarde en wendbaarheid in de dienstverlening naar de (potentiële) klanten en doelgroepen..

Visie en Werkwijze

Intake

  • Achtergrond/aanleiding van uw vraag
  • Invloed vanuit de omgeving
  • Organisatiecultuur en communicatie
  • Stijlen van leidinggeven; samenwerking
  • Gewenste veranderingen/resultaten

Maatwerk

  • Oplossingsgericht trainen/coachen vanuit successen en mogelijkheden
  • Klantgericht en persoonlijk ondernemerschap
  • Nieuwe vaardigheden en gedrag
  • Praktijk en doelgericht

Investeren in professioneel kapitaal

  • Open communicatie, positieve focus en professionele feedback
  • Verbindend leiderschap
  • Zelfsturende professionals en teams
  • Van controle naar vertrouwen

Waarom ons?

  • Allround coaches en trainers;
  • Ruim 25 jaar ervaring;
  • Praktisch en doelgericht;
  • Coaching van professionals en managers uit profit en non-profit organisaties.
Copyright © 2000 - 2020 Coaching in Organisaties | Webdesign by Webdelta.