Meerwaarde naar klant? (Team)Coaches en Trainers – Maatwerk!

Neem vrijblijvend contact op

  • retraiteMediation is: Een interventie in een onderhandeling of een conflict door een geaccepteerde derde partij die een beperkte of geen dwingende beslissingsbevoegdheid heeft, die de betrokken deelnemers assisteert bij het bereiken van een vrijwillig tot stand gekomen, wederzijds acceptabele oplossing van de conflictkwesties. Zie onze module conflicten leren hanteren voor zelfsturende en zelforganiserende teams vanuit onze OIM methodiek (Buurtzorg) conflicthantering voor professionals en voor leidinggevenden.

  • supervisieSupervisie - competenties (team)coach; zelflerend vermogen; leercontext

    Supervisie wordt ingezet voor (team)coaches, MZ-opleiders/adviseurs, (HR)professionals en managers die er dagelijks alleen voor staan in hun werk. Vanuit een diversiteit aan interventiemogelijkheden gericht op het faciliteren van het zelfsturend, zelflerend en zelfoplossend vermogen bij jou als professional (coach, teamcoach, supervisor) en bij jou klanten (professionals en teams; managers/teamcoördinatoren). De verdere ontwikkeling van competenties van jou als (team)coach en jouw praktijk zijn leidend in dit supervisieproces. Astrid Anna Kuin heeft zelf haar opleiding tot supervisor in 1992 afgerond en coacht professionals, managers en teams en verzorgt mede de Leergang Coaching en Coachend Leiderschap (HR)professionals, managers en (team)coaches gecertificeerd met het European Quality Award.

  • intervisie 11Intervisie voor leerkrachten, interne coaches/begeleiders, trajectbegeleiders, (team)coaches, afdelings- en teamcoördinatoren, (HR)professionals en leidinggevenden, MZ-opleiders/adviseurs: het met collega’s bespreken van werkgerelateerde kwesties om daarmee het eigen leren en gewenste resultaten te verbeteren. Intervisie, ook voor leerteams en zelfsturende teams, kan je helpen een goede aanpak of oplossing voor een actueel werkprobleem te vinden. Succesvolle intervisie vanuit oplossingsgericht coachen: reflectie en actie (action learning). 

  • Oplossingsgericht coachenMet deze training krachtgerichte en oplossingsgerichte gespreksvoering leert u op basis van praktijkvoorbeelden hoe u gesprekken positief, oplossingsgericht gaat voeren, waarbij u de ander uitnodigt tot zelfsturing en verantwoordelijkheid te nemen. U krijgt inzicht in uw eigen stijl van gespreksvoering en leert deze bij te sturen naar de gewenste veranderingen/doelen en gedrag bij uw klanten, uw medewerkers en collega’s. Uiterst geschikt en pragmatisch acht stappen model, oefenen baart kunst. In te zetten bij gewenste professionele ontwikkeling in uw organisatie en ook met uitstekend resultaat bij organisatieontwikkelingen naar zelfsturende teams. En uiterst geschikt voor professionals en managers van ook de non-profit sector in het contact en de communicatie met de steeds mondiger klanten. Zie ook onze training klantgerichte communicatie en gespreksvoering.

     

  • golvenGezond werkklimaat en werkplezier - Vitaliteitsprogramma en duurzame inzetbaarheid  ESF - 12 steps to Happiness, veerkacht en vitaliteit - zelforganiserende teams. Ingezet bij Top Drie Beste Werkgevers met positieve evaluatie en pragmatische tools voor de dagelijkse praktijk! Vitaliteit, veerkracht en een evenwichtige Work/Life Balance: oplossingsgericht coachen en werken vanuit talenten, krachtbronnen en successen.Teamcoachen naar gezonder werkklimaat en teamcultuur van veiligheid en vertrouwen, autonomie en werkplezier, en van meerwaarde naar je klanten en doelgroepen. Diverse tips en tools: 10 tips bij stress, energiebarometer, 12 steps to Happiness, motivatie kaarten...

Visie en Werkwijze

Intake

  • Achtergrond/aanleiding van uw vraag
  • Invloed vanuit de omgeving
  • Organisatiecultuur en communicatie
  • Stijlen van leidinggeven; samenwerking
  • Gewenste veranderingen/resultaten

Maatwerk

  • Oplossingsgericht trainen/coachen vanuit successen en mogelijkheden
  • Klantgericht en persoonlijk ondernemerschap
  • Nieuwe vaardigheden en gedrag
  • Praktijk en doelgericht

Investeren in professioneel kapitaal

  • Open communicatie, positieve focus en professionele feedback
  • Verbindend leiderschap
  • Zelfsturende professionals en teams
  • Van controle naar vertrouwen

Waarom ons?

  • Allround coaches en trainers;
  • Ruim 25 jaar ervaring;
  • Praktisch en doelgericht;
  • Coaching van professionals en managers uit profit en non-profit organisaties.
Copyright © 2000 - 2019 Coaching in Organisaties | Webdesign by Webdelta.