Meerwaarde naar klant? (Team)Coaches en Trainers – Maatwerk!

Neem vrijblijvend contact op

EnglishOplossingsgericht coachen

Feedback, mits goed ingezet is een van de krachtigste methoden om diversiteit binnen het team te benutten. Met deze training "Feedback vragen en ontvangen" leren professionals feedback in te zetten om meerwaarde naar klanten en doelgroepen te verbeteren. De kwaliteit van je houding bepaalt de verhouding. Je leert met elkaar de basis regels van communicatie om feedback vanuit vertrouwen en veiligheid in te zetten. Leer- en verbetercultuur: zowel successen als aandachtspunten, lastige situatie of "fouten" met elkaar te bespreken en van te leren. Effectieve teams, resultaten en performance verbeteren door te investeren in het lerend vermogen van de professionals en teams (binnen en tussen teams). Diversiteit en inclusie in teams en organisaties. Professioneel constructieve feedback vanuit een lerende mindset.Met de spelregels voor het geven en ontvangen van feedback, investeer je in het lerend vermogen, transparantie, vitaliteit en focus. Lerende teams, oplossingsgericht mindset en gedrag - methodiek en stappenplan. Dynamische en speelse werkvormen. Iedere training is maatwerk. Het programma wordt afgestemd op de context en cultuur van het team en de organisatie.  Maatwerk programma op aanvraag; eerste gesprek bij u op locatie zonder kosten.

 

sail2Als een leidinggevende transparant en open is, goed luistert, stimuleert en autonomie faciliteert, zal iedere medewerker en ieder team opbloeien. Een gezond en vitaal team met betrokken medewerkers levert bijdrage aan resultaatgericht werken. Met deze training coachend leiderschap gaan we in op vaardigheden, gedrag en mindset. Hoe je door je medewerkers op de eerste plaats te zetten, de medewerkers jouw klanten/doelgroepen op de eerste plaats zetten. Als rolmodel vraagt dit om het juiste gedrag, feedback weten te geven en te ontvangen. Als leidinggevende vraagt dit om continue zelfreflectie en wordt van je gevraagd vooral anders te communiceren, meer te luisteren, open vragen te stellen. Teams en professionals te erkennen en te waarderen. Een heldere visie, missie vanuit de bedoeling van de organisatie, waarden, kaders en resultaten met elkaar te communiceren, Oplossingsgericht  coachen met acht stappen model om meerwaarde en wendaarbaarheid naar klanten/doelgroepen te creëren vanuit kansen en mogelijkheden. Stap voor stap met inzet van waarderende professioneel constructieve feedback.

Oplossingsgericht coachen

"The quality of your conduct determines the relationship”

With this training requesting and receiving feedback, teams and professionals learn to use feedback to learn and deliver added value to target groups and customers. The quality of your conduct determines the relationship. You learn together the basic rules of communication, with trust and safe environment, to learn to use feedback. Both successes and points of concern, difficult situation or "mistakes" can be discussed and learned from. Rules for a safe learning environment, the courage of vulnerability, the how. The more diversity the team uses, the more powerful the performance. Transparency provides more vitality and positive energy, focus. Various dynamic and playful work forms. Every training is tailor-made. The program is tailored to the context and culture of the organization. And desired further development of the participants. Feedback, if used properly, is one of the most powerful methods for learning and development, individually and as a team. Diversity is used. Inclusion of everyone in the team from an appreciative and learning mindset and professional constructive feedback.

Visie en Werkwijze

Intake

  • Achtergrond/aanleiding van uw vraag
  • Invloed vanuit de omgeving
  • Organisatiecultuur en communicatie
  • Stijlen van leidinggeven; samenwerking
  • Gewenste veranderingen/resultaten

Maatwerk

  • Oplossingsgericht trainen/coachen vanuit successen en mogelijkheden
  • Klantgericht en persoonlijk ondernemerschap
  • Nieuwe vaardigheden en gedrag
  • Praktijk en doelgericht

Investeren in professioneel kapitaal

  • Open communicatie, positieve focus en professionele feedback
  • Verbindend leiderschap
  • Zelfsturende professionals en teams
  • Van controle naar vertrouwen

Waarom ons?

  • Allround coaches en trainers;
  • Ruim 25 jaar ervaring;
  • Praktisch en doelgericht;
  • Coaching van professionals en managers uit profit en non-profit organisaties.
Copyright © 2000 - 2019 Coaching in Organisaties | Webdesign by Webdelta.