Meerwaarde naar klant? (Team)Coaches en Trainers – Maatwerk!

Neem vrijblijvend contact op

scholenbeurs19

Verder professionaliseren als leerkracht of team naar nog meer leerplezier en resultaat? Professionaliseringstraject: contact ons over passend maatwerkprogramma (team)coaching of training!  Coaching en/of Training Maatwerkprogramma. Individueel of Team. KEUZE diverse trainingen: Progressiegericht werken en coachen; Opbrengstgericht leren en coachen. Didactische stijlen en didactische coachrol afstemmen op maturity leerling en intrisieke motivatie en op groepsdynamica klas (5 fasen in teamontwikkelingTuckman). Integraal model OGW en HKW, zes fasen, 3 niveaus. Progressiegericht werken en coachen: pragmatisch coachmodel, lerende mindset, trainen van vaardigheden en diverse tools gerelateerd aan gewenste resultaten in de praktijk, ervarend leren, leren door te doen. Next challenge: first little steps, supporters, professionele constructieve feedback gericht op gewenste resultaten (verandering, doelen en gedrag), coachen op potentieel en krachtbronnen. Gepersonaliseerd leren, intrinsieke motivatie en eigen regie. Transactionele Analyse, Systemisch coachen, Mindfulness en Compassie-training, Krachtgerichte gespreksvoering op eigen regie, Kid Skills, Coachen bij stress, Work/Life Balance ter preventie burn-out; Scrum Framework in het onderwijs. Evaluatie: "Geweldige samenwerking en bedankt voor je flexibilteit, mobiliteit en bereikbaarheid.Top Coach!".  Voor ervaren coaches/ begeleiders de verkorte leerroute Leergang Coaching met NOBCO-EQA certificaat EIA-registratie coaches. Training of Coaching. Individueel of met team. Meer informatie in onze nieuwsbrief!

Leraren, teams en schoolleiders van een Amsterdamse of Rotterdamse school (PO/SO/VO/VSO/ MBO/HBO) kunnen de Amsterdamse of Rotterdamse Scholen-/Lerarenbeurs aanvragen voor de komende twee schooljaren, 2019-2020 en 2020-2021 met certificering en PE. Voor de Lerarenbeurs of Scholenbeurs MBO Agenda kunt u met vragen via onze contactpersoon Astrid Anna Kuin een eerste (telefonische) afspraak maken 0646065362 of via  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . In verband met de relatief korte inschrijftermijn zijn wij ook (redelijk goed) bereikbaar in avonduren en weekenden! U kunt via mail of telefonisch een korte belafspraak maken om uw leerdoelen en gewenste training of coaching te omschrijven en te verwerken in uw aanvraag Lerarenbeurs, die vervolgens via uw schoolleider en schoolbestuur aangevraagd gaat worden Scholenbeurs MBO Agenda onder andere de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ook Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. (zie de Masterclass Coaching bij werkdruk/stress, preventie burn-out en verdere personlijke en professionele ontwikkeling. Voor informatie over Gepersonaliseerd Leren en de leerkracht in de didactische coachrol, kunt u de brochure opvragen.  Krachtgerichte gespreksvoering met leerlingen en ouders? Zie onze brochure en Training Krachtgerichte Gespreksvoering! Belangstelling voor Professionalisering bouwcoördinatoren? Zie ons maatwerkprogramma en brochure. Interesse in coaching on the job, Individuele coaching, leergang/cursus, professionaliserings-trajecten als team of organisatie (met PE-punten)? Gepersonaliseerd leren door maatwerk modules vanuit de diverse Masterclasses of door individuele coaching, loopbaancoaching of supervisie met aandacht voor jouw praktijk en gewenste ontwikkeling? Neem geheel vrijblijvend contact op met ons en u ontvangt een maatwerkprogramma (team) training of/en (team)coaching. Lees hier verder over ons aanbod en evaluaties van diverse deelnemers en organisaties. De coaches en trainers van Coaching in Organisaties zijn afgelopen jaren regelmatig ingezet voor het coachen en trainen van leerkrachten, professionals, teams en teamcoördinatoren. Coaching in Organisaties beschikt met de Leergang Coaching over het certificaat European Quality Award NOBCO. Astrid Anna Kuin, senior (team)coach en trainer, is lid van de Nederlandse Vereniging van Opleidingsfunctionarissen (NVO2) en van LVSC, NOBCO/EMCC. Met de Scholen-/Lerarenbeurs zijn wij afgelopen jaren succesvol ingezet bij (meerdere excellente) scholen in Amsterdam Zuid-Oost, bij VSO in Amsterdam West, Noord en Oost, bij VO, en VSO Amsterdam Oost en Centrum, bij MBO ROC en bij de Top Drie Beste Werkgevers.   

Ontwikkelingsgericht leren en ervarend te leren: door uw successen en "fouten", aandachtspunten vanuit uw dagelijkse praktijk worden diverse tools getraind en ingezet op gewenste verdere professionele ontwikkeling. De theorie en tools volgt de praktijk van de deelnemer(s) op de gewenste veranderingen, resultaten, doelen en gedrag. We coachen en trainen met constructieve en positieve feedback om elkaar en de leerlingen/studenten en klassen/teams te coachen op eigen regie en gewenste resultaten vanuit het potentieel aan krachtbronnen en de klas als lerend team met supporters te benutten. 

Lerarenbeurs, Scholenbeurs MBO Agenda, Amsterdam en Rotterdam - 2019/2020 - 2020/2021

Voor 1 Maart 2019 (Lerarenbeurs) en voor 1 April 2019 Scholenbeurs  (zie website Gemeente Amsterdam en gemeente Rotterdam) kunnen leraren en schoolleiders van een Amsterdamse school (PO/VO/MBO incl. speciaal onderwijs) of Rotterdamse school (ook VVE- en HBO-instelling) een Scholen- en Lerarenbeurs bij de Gemeente Amsterdam of Rotterdam aanvragen voor de komende twee schooljaren, 2019-2020 en 2020-2021. In de genoemde periode kunnen alle door het rijk bekostigde Amsterdamse scholen in het basisonderwijs, (voortgezet) speciaal onderwijs, voortgezet onderwijs en MBO een Amsterdamse Scholenbeurs aanvragen. Ook leraren van het middelbaar beroepsonderwijs kunnen zo'n beurs aanvragen.  Aanvragers moeten een aanstelling van minimaal 0,4 fte hebben. Schoolleiders kunnen ook gebruik maken van de Amsterdamse of Rotterdamse Lerarenbeurs. De Amsterdamse Lerarenbeurs kan zowel worden aangevraagd door een individuele leraar, als door een groep leraren voor een gezamenlijk professionaliseringstraject. De hoogte van de scholenbeurs is afhankelijk van het leerlingenaantal dat op de school staat ingeschreven en varieert van 30.000 tot 90.000 euro per school. Bij een aanvraag voor een scholenbeurs dient een school 25% van de totale begroting zelf te financieren. Let op: de gemeente Amsterdam behandelt de aanvragen op volgorde van ontvangst; inschrijving voor 1 maart 2019 (voor juiste datum zie website Gemeente Amsterdam en Gemeente Rotterdam)! Neem geheel vrijblijvend contact op voor uw maatwerk programma en offerte met Astrid Anna Kuin via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .of via 064065362

Individuele leraren kunnen de lerarenbeurs aanvragen voor onder andere:

Groepen leraren kunnen de Scholenbeurs en/of MBO Agenda aanvragen voor bovenstaande en onderstaande initiatieven op basis van het principe ‘van en met elkaar leren’:

  • Het vormen van een professionele leergemeenschap (peer-feedback) is effectief gebleken, je brengt verschillende invalshoeken en ervaringen bij elkaar en kunt breed leren met elkaar. Visie, gewenste resultaten en praktijk met elkaar te verbinden tot nieuwe inzichten, oplossingen, tools en acties in de praktijk met je leerlingen. Scrum in het onderwijs, agile organiseren waarop ook LeerKRACHT als methodiek is gebaseerd. - Action Learning - Reflecting Teams gekoppeld aan inhoudelijke leerthema's van de groep, het lerende team met diverse tools, skills en tips vanuit de diverse Masterclasses: maatwerk aanbod op basis van ons intakegesprek. Vragen? Contact een van onze ervaren (team)coaches/trainers voor een eerste intakegesprek gewenste leerresultaten en thema's te benoemen en deze met passende leervormen en inhoud vorm te geven. Wij hebben met zeer positieve evaluaties en resultaten de teamtraining oplossingsgericht coachen verzorgd, onder andere voor ROC TOP en bij Top Drie Beste Werkgevers! Zie (Team)Coaching/Training Oplossingsgericht Coachen eigen regie en zelfsturing Maatwerk formule. Brochure op aanvraag. Opbrengstgericht leren en coachen. Didactische stijlen en didactische coachrol. brochure op aanvraag. Integraal model OGW en HKW, zes fasen, brochure op aanvraag. Gespersonaliseerd leren, brochure op aanvraag.
    Training Professionaliseringstraject Coachingsvaardigheden; Basis en verdieping om elkaar en doelgroepen te coachen. Onder andere communiceren en samenwerken, vergaderen en besluitvorming, teamontwikkeling en stijlen van leiderschap (van sturing naar zelfsturing),Transactionele Analyse, Systemisch coachen, Scrum Framework in het onderwijs, de methodiek van Lerende teams met inzet van psychodrama technieken om situaties vanuit je praktijk te oefenen en in te zetten in je praktijk. Maatwerk en referenties op aanvraag.

Wilt u een aanvraag doen voor de Amsterdamse of Rotterdamse Lerarenbeurs of Scholenbeurs individueel of met een groep? Lees dan hoe u deze kunt aanvragen. Zie: Informatie Gemeente Amsterdam over de Leraren- en Scholenbeurs en informatie Gemeente Rotterdam over de Leraren- en Scholenbeurs. Je aanvraag waarin je op basis van ons gesprek je leerdoelen en coaching/training of andere vorm van professionalisering invult, dien je vervolgens direct in bij je leidinggevende.

Op deze subsidiepagina vindt u meer informatie over de aanvraagprocedure, aanmeldformulieren en de voorwaarden. De gemeente wil zo snel mogelijk uitsluitsel geven op de ingediende aanvragen. Daarbij is het belangrijk om de formulieren zo volledig mogelijk in te vullen. Daarnaast adviseren zij u de aanvraag goed te motiveren: wat gaat u ermee doen, welk doel heeft u ermee, wat gaan uw leerlingen ervan merken en hoe wilt u de kennis delen met collega’s? Neemt u alvorens het invullen contact op met ons om het hier over te hebben.

Evaluaties 

"Met dit professionaliseringstraject oplossingsgericht coachen geleerd dat de verantwoordelijkheid van het leerproces bij de leerling ligt. Als professional in de rol van coach de leerling het inzicht te geven in zijn/haar eigen proces, hen daarin te stimuleren en te faciliteren. Mijn rol als coachende professional is echter niet om voor alles te zorgen en al helemaal niet om probleemhouder te worden! Ik heb geleerd het evenwicht te bewaken tussen het faciliteren van de leerling en de verantwoording te leggen bij de leerling. Want faciliteren is ongelijk aan alles voor iemand doen.  En eigen verantwoordelijkheid laten nemen is ongelijk aan iemand laten zwemmen."

"Ik zet ook in samenspraak met mijn collega's andere tools in op eigen regie bij de leerling. Door meer zelfbewustzijn op mijn eigen rol in de interactie met de leerling, waarbij ik mij voorheen te verantwoordelijk voelde voor de prestaties van de leerling, zet ik nu tools in om samen met de leerling tot oplossingen te komen. Door de leerling meer waarderende feedback te geven, gekoppeld aan gewenste resultaten/doelen van de leerling, zie ik het zelfvertrouwen groeien, een positieve relatie ontstaan en meer eigen regie bij de leerling! Ik doe dit dus door minder als expert "te zenden" in mijn communicatie en meer open vragen te stellen, waardoor de leerling eigenaarschap ervaart en inzet. Bv. bij de voorbereiding van toetsen en examens, de vragen "wat vind je zelf?" "wat kunnen we hiermee bereiken?". Ik leer met deze training de verantwoordelijkheid steeds meer bij de leerling en de ouders te faciliteren."- Leerkracht SO

"Ik leer steeds meer feedback te geven op gedrag (wat wel positief is), dan op de persoon. En het besef dat ik door korte positieve gesprekjes aan te gaan met de leerlingen, gericht op wat wel gelukt is, een positief rolmodel ben. Door te benoemen welk gedrag wel prettig en passend is om resultaten met de klas en voor iedere leerling individueel te behalen, is het leerklimaat in de klas verbeterd. En ik coach hen vanuit meer vertrouwen dat de leerlingen zelf met de oplossingen komen, in plaats van zelf met oplossingen voor hen te komen. Ik besef dat ik mij (te) verantwoordelijk voelde en daarmee voor hen ging denken. - Leerkracht VO  

Het team is weer aan boord met dit professionaliseringstraject: warm, liefdevol en open naar elkaar! Fundament met elkaar gelegd en doorlerend! Om met deze nieuwe inzichten en methoden van het oplossingsgericht coachen met elkaar vanuit rust en ontspanning in te zetten bij de leerlingen.

Met dit professionaliseringstraject geleerd elkaar en de leerlingen oplossingsgericht te coachen: ik ervaar in ons team meer rust, warmte en betrouwbaar zijn voor elkaar! Wij hebben geleerd ons empathisch vermogen meer te waarderen en in te zetten. Door tijd en ruimte voor directe onderlinge feedback is onze relatie versterkt. Wij hebben ons het oplossingsgericht coachen eigen gemaakt door professionele reflectie in te bouwen en met elkaar praktijksituaties te bespreken vanuit respect voor het verschil in eigenheid van ieder in het team. Zodat hij/zij de herformuleerde oplossingen vanuit eigenheid, eigen persoonlijke stijl en eigen regie in zijn/haar praktijk met de leerling kan optimaliseren, leren door te doen! Deze teamtraining/coaching oplossingsgericht coachen maakt dat ik nog meer en consequenter heb leren te luisteren naar wat de leerling zegt en aan potentie in zich heeft, en de leerling hierin te faciliteren en te motiveren om vanuit eigen kracht en regie zijn/haar oplossingen in zijn/haar praktijk in te (gaan) zetten." - Deelnemers professionaliseringstraject Oplossingsgericht Coachen MBO - ROC

“Astrid Anna weet mensen te raken, in beweging te laten komen en in zichzelf te laten geloven vanuit eigen kracht. Als coach en trainer weet ze mij en mijn collega’s heel goed de andere en de positieve kant te laten benoemen. Ze straalt een enorme rust uit, wijsheid en deskundigheid. Vanuit het oplossingsgericht coachen en systemisch werken stemt zij haar interventies af op de daadwerkelijke vraag en gewenste ontwikkelingen passend binnen onze organisatie en mensen. Haar kracht ligt absoluut in het coachen en trainen van teams en van managers en professionals, ze daagt je uit….”. - Interne coach  

“Omdat het geleerde direct toepasbaar is bij mijn werk is deze Masterclass voor mij van een groot belang geweest. De oefeningen van Mindfulness zijn direct toepasbaar voor mijn werk en ook in mijn privé leven. Ik heb inzicht verworven dat eigen regie zeer belangrijk is. Ik vond het doen van alle oefeningen heel erg boeiend en de gebruikte werkvormen afwisselend en boeiend. Een stukje theorie en dan doen, doen, doen!! Ik hou van spektakel dus kaartspellen, Talking Stick, een pot met briefjes met eigenschappen dingen die je af wilt leren, systemisch uitspelen van posities, de levenslijn met de mooie foto’s, de engelenkaartjes. Klankschalen. Superspannend en leuk! Het hele proces, de reis die we met elkaar maakten. Ik vond de begeleiding erg goed afgestemd op de vraag. Ik vond jouw begeleiding als trainer/coach erg betrokken. Je hebt je enorm kwetsbaar opgesteld. Hierdoor gingen wij ons ook meer openstellen. Ik vond dat je goed boven je stof stond. Je had ons echt wat te leren!” - Evaluatie Masterclass deelnemer, interne coach VSO

"De vele en zeer gevarieerde oefeningen die tijdens deze Masterclass werden aangeboden hebben mij erg geholpen weer in mijn creativiteit te geloven. Het werken met muziek, spel, poëzie, foto's, (associatie)kaarten, laten mij en de coachees met een andere verrassende blik kijken naar hun professionele en persoonlijke ontwikkeling. De oefeningen Mindfulness, focussen, Voice Dialogue, de associatie oefeningen met kaarten, foto's, metaforen, de stilte oefeningen: lerend, confronterend en inspirerend. Met als belangrijkste resultaten: Ik durf weer te spelen. Er is weer meer ruimte en elan en durf om te coachen, de coach te zijn, die ik ben ... een creatieve intuïtieve coach. Door de Masterclass kreeg ik weer vertrouwen. Over de wijze van begeleiding: de wijze waarop Astrid Anna Kuin  ons begeleidde was voor mij het meest leerzaam! Zij liet mij de kracht zien van onze KWETSBAARHEID en ook de coach mag zich kwetsbaar opstellen. Dit was voor mij een echte eyeopener. Astrid Anna heeft mij laten ervaren hoe je kunt coachen vanuit gelijkwaardigheid. Zij is De Reisleider en de Reisgenoot. De wetende docent maar zonder diens betweterigheid. Zij vertegenwoordigt voor mij de wijsheid van de onzekerheid. Zij brengt de Masterclass als een caleidoscoop van kennis, literatuur, theorieën, methoden en associaties.” - Evaluatie Masterclass deelnemer, interne coach VSO

Terugblik op de teamtraining/coaching oplossingsgericht coachen, de leerkracht/mentor in de rol van coach, MBO - schooljaar 2017-2018
September 2017 begonnen wij, mentoren, aan dit waardevolle en inspirerende coachingsprogramma. De aftrap was een aanééngesloten tweedaagse, met als leervragen: waar staan wij september 2017 als team, en als individu? En hoe kijk je naar toekomst? Niet wetend dat wij voor een stormachtig, maar zeer zeker leerzaam en inspirerend jaar stonden. Jezelf als coach ontdekken, en belangrijker wat is eigenlijk een coach? Mooie onderwerpen die centraal stonden tijdens de aftrap. Uiteraard was er ook tijd voor gezelligheid!

De opvolgende sessies vonden eenmaal per maand plaats, en soms op school, supervisie/coaching op onze gesprekken met leerlingen. De sessies bestonden uit een coherente afstemming theorie en praktijk. Gaande het schooljaar leerden wij oplossingsgericht te coachen middels eigen ingebrachte casuïstiek, die overigens strikt vertrouwelijk behandeld werd, aansluitend op de theorie. Tijdens de ochtenduren werd er gewerkt aan individuele opdrachten en de middagen werden gereserveerd voor teambuilding. Om het geleerde met de collega’s te delen zijn er een aantal gezamenlijke bijeenkomsten geweest, waarbij de tools van oplossingsgericht coachen overgedragen werden en toegepast op casuïstiek van ons.

Echter was er meer nodig dan alleen inbreng van casuïstiek, namelijk vertrouwen, openheid en je kwetsbaar durven op te stellen. Eigenschappen die Astrid Anna Kuin, onze coach en trainer, wist te winnen tijdens de kennismaking intake, de aftrap en gedurende het traject.  

Het leereffect besefte wij pas tijdens de afgelopen sessie op 8 maart 2018; dat wij van een heel directief team getransformeerd zijn naar non-directief, zonder verlies van eigenaarschap. Een sterk fundament om volgend schooljaar verder op te bouwen, want er staan voor dit schooljaar helaas nog maar twee sessies gepland. Waarom helaas, het kost een dag per maand van je enorme drukke werkdag? Klopt helemaal, maar wat je ervoor terug krijgt is meer zelfkennis, sturing, en belangrijk diverse bruikbare leiderschap tools. Bruikbare handvatten voor op de werkvloer en tijdens de rest van je carrière. Als je het mij vraag een terugbetaalde investering. Education is power, but Knowledge is wisdom!    - Evaluatie deelnemer MBO ROC TOP 

In de rol van coach Oplossingsgericht coachen van dromen en ambities, 21ste century skills

“De beste manier om je toekomst te voorspellen, is haar zelf vorm te geven.”   

Van de professionals, leidinggevenden en doelgroepen in het onderwijs wordt steeds meer een coachende houding en rol gevraagd. Wij helpen je om je het model van oplossingsgericht coachen eigen te maken en in te zetten bij je leerlingen, waarbij je hen ondersteunt in het zich eigen maken van 21e eeuwse vaardigheden. Deze methode is te gebruiken door leidinggevenden, leerkrachten, interne coaches/begeleiders, mentoren, studieloopbaanbegeleiders, teamcoördinatoren en teammanagers als ook door leerlingen zelf onderling in te zetten om als winning team betere (leer)resultaten te behalen door elkaar te coachen op het (weer) benoemen van dromen en ambities en elkaar te coachen gedurende deze leerroute met successen en terugval, zie het 12 stappen plan om zowel teams/klassen als individueel oplossingsgericht te coachen.

Krachtgerichte gespreksvoering en coaching: van klacht naar kracht: de kracht van oplossingen vanuit eigenaarschap en eigen regie

Oplossingsgericht coachen: de oplossingsgerichte methode (“solution focus”)  focust op de oplossing en niet (of in mindere mate) op het probleem.  Daarbij wordt vooral gekeken naar wat wel werkt (in plaats van wat niet, of waarom niet), naar uitzonderingssituaties (wanneer is het probleem er niet). De oplossing komt meer in beeld als de probleem vrager vanuit eigenaarschap in staat is om te beschrijven wat hij eigenlijk zou willen. Welke eindsituatie. Een helder toekomstbeeld. Van dat toekomst beeld maak je een zo concreet mogelijke voorstelling, en dan verken je welke kleine stapjes je kunt zetten om dat toekomstbeeld dichterbij te brengen. Het oplossingsgerichte zit hem in deze methode in de wijze van vragen stellen, gericht op mogelijkheden, op wat werkt, op hulpbronnen, op het benoemen van vooruitgang. Elkaar als supporters te ondersteunen in het trainen van vaardigheden (van “klacht naar kracht”!).

Een oplossingsgerichte houding betekent:

  • denken vanuit mogelijkheden in plaats vanuit moeilijkheden (aandacht).
  • veel vragen stellen en geen oordeel vellen (vertrouwen en verbinding).
  • het niet beter weten dan de inbrenger, maar de inbrenger ondersteunen en suggesties doen om zijn eigen oplossingen te formuleren (coachen op eigenaarschap).
  • vooral een focus op de toekomst houden en  niet op het verleden.
  • elkaar als team en klas als supporters positief te ondersteunen in het jezelf trainen van vaardigheden en je gewenste leerroute vol te houden en tussentijdse successen te delen.
  • benutten van waarderende en constructief professionele feedback vanuit een groei- en leermindset!

Intakegesprek

Heeft u individueel of met een aantal collega's belangstelling? Schroomt u niet contact met ons op te nemen en, indien gewenst, met elkaar een afspraak te maken voor een intakegesprek. In dit intakegesprek staan we stil bij uw motivatie voor deze lerarenbeurs: wat gaat u ermee doen, welk doel heeft u ermee, wat gaan uw leerlingen er van merken en hoe wilt u uw kennis delen met collega's? Vervolgens kunnen we, op basis van de gewenste leerresultaten, een maatwerk programma en offerte aanbieden. Neemt u hiertoe geheel vrijblijvend contact op met drs. Astrid Anna Kuin, via mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via 0646065362. Mocht u ons onverhoopt telefonisch niet bereiken, stuurt u dan alvast een bericht via de mail. Wij reageren binnen 24 uur. 

Over Coaching in Organisaties

Coaching in Organisaties is geregistreerd in het CRKBO-register – Centraal Register Kort Beroepsonderwijs. Daarnaast is ons bureau al 25 jaar aangesloten bij NVO2 de Nederlandse Vereniging voor HRD-Professionals in Ontwikkeling en Opleiding en is opgenomen in het register en handelt vanuit de gedrags- en beroepscodes. Wij zijn aangesloten bij en opgeleid via de LVSC (PAO Supervisieopleiding 1992). Onze trainers en coaches zijn met de Leergang Coaching en Coachend Leiderschap gecertificeerd met het European Quality Award NOBCO/EMCC en volgen hierin de gedragscodes voor coaches. Onze trainers en coaches worden vanaf 1988 ingezet om intervisie te begeleiden en vanaf 1992 supervisie op coaching te geven. Voor evaluaties van verschillende soorten klanten, kijk op http://www.kuincoaching.nl/over-coaching-in-organisaties/evaluaties.html.

Noot: wij doen ons best om bovenstaande informatie zo accuraat mogelijk voor je bij te houden. Desalniettemin kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie op deze pagina inzake de Lerarenbeurs Amsterdam of Rotterdam. Zie hiertoe de rechtstreekse informatie bij de gemeente Amsterdam of Gemeente Rotterdam. 

 

Visie en Werkwijze

Intake

  • Achtergrond/aanleiding van uw vraag
  • Invloed vanuit de omgeving
  • Organisatiecultuur en communicatie
  • Stijlen van leidinggeven; samenwerking
  • Gewenste veranderingen/resultaten

Maatwerk

  • Oplossingsgericht trainen/coachen vanuit successen en mogelijkheden
  • Klantgericht en persoonlijk ondernemerschap
  • Nieuwe vaardigheden en gedrag
  • Praktijk en doelgericht

Investeren in professioneel kapitaal

  • Open communicatie, positieve focus en professionele feedback
  • Verbindend leiderschap
  • Zelfsturende professionals en teams
  • Van controle naar vertrouwen

Waarom ons?

  • Allround coaches en trainers;
  • Ruim 25 jaar ervaring;
  • Praktisch en doelgericht;
  • Coaching van professionals en managers uit profit en non-profit organisaties.
Copyright © 2000 - 2019 Coaching in Organisaties | Webdesign by Webdelta.